Piękno i Zdrowie w Twoich Rękach

Zadbaj o siebie – teraz to proste. Na blogu perlawronczyna.pl znajdziesz informacje i porady dotyczące zdrowia oraz piękna, jak też recenzje produktów dietetycznych. Zacznij swoją przygodę ze zdrowym trybem życia!

Co jeść, aby szybciej chudnąć?

Co jeść, aby szybciej chudnąć?


Na myśl o dobrym jedzeniu od razu cieknie ślinka. Jednak wraz z tą myślą zapala się w głowie żaróweczka – to na co mam chęć pewnie źle wpłynie na sylwetkę, pewnie d tego się tyje. Każdy kto kiedykolwiek był na diecie kojarzy zdrowe jedzenie z brakiem konkretnego smaku lub uważa, że dania niskokaloryczne zwyczajnie nie nadają się do jedzenia.

Prawda jest taka, ze nie ma co się ograniczać do liścia sałaty i serka wiejskiego. Wystarczy trochę pogrzebać aby znaleźć równie zdrowe alternatywy na codzienny pełnowartościowy posiłek oraz smaczne zakąski pełne witamin.

Spożywanie poniektórych tłuszczów i cukrów sprzyja spalaniu odłożonego już tłuszczyku https://pl.wikipedia.org/wiki/Paleolityczny_styl_%C5%BCycia#Paleolityczna_dieta. Dlatego nie skreślaj na wstępnie artykułów, które mogą mieć trochę więcej kalorii

Oto kilka moich wskazówek:

Cynamon

Kto kojarzy tę przyprawę jedynie z dodatkiem do szarlotki, ten nie wie zbyt wiele.Przyprawa wspomaga trawienie oraz redukuje takie dolegliwości trawienne jak wzdęcia. Jeżeli dodamy cynamon do naszej potrawy, pomoże nam spalić więcej tłuszczu.

Ser żółty

Ilość kalorii w tym produkcie może straszyć. Ale ser jest przychylny dla naszej diety pod innym kątem. Jest zasobny w wapno i dodatkowo redukuje odkładanie się tłuszczu w organizmie https://pl.wikipedia.org/wiki/Dieta_Kwa%C5%9Bniewskiego. Jednak to nie znaczy, że można go jeść do woli.

Musztarda

Musztarda kojarzy się zwykle z dodatkiem do tłustych potraw. Ale ma w sobie coś, co sprzyja spowolnieniu przyrostu komórek tłuszczowych – kurkumę. Warto zastąpić sos cygański, meksykański albo czosnkowy właśnie musztardą.

Migdały

To doskonała przekąska pl.wikipedia.org! Bardzo smaczna i lekko słodka. Co więcej, nawet garstka migdałów jest dość sycąca, więc można je wprowadzić pomiędzy posiłkami. A jeszcze lepiej będzie jak dodamy ich do sałatki albo mięs.

Truskawki, pomarańcze i maliny

Te owoce lata pomagają spalić niepotrzebny tłuszczyk, ponadto to bomby witaminy C.

Rate this post