Piękno i Zdrowie w Twoich Rękach

Zadbaj o siebie – teraz to proste. Na blogu perlawronczyna.pl znajdziesz informacje i porady dotyczące zdrowia oraz piękna, jak też recenzje produktów dietetycznych. Zacznij swoją przygodę ze zdrowym trybem życia!

Dieta na masę

Dieta na masę


Pośród licznych dostępnych na rynku przepisów na diety wszelkiego rodzaju znajduje się też dieta na masę mięśniową dla każdego. Dieta ta jest nadzwyczaj prosta i smaczna, a także posiada substytuty produktów.

Orientacyjny jadłospis powinien wyglądać przykładowo tak:

  •     Śniadanie: płatki owsiane, mleko, jajka, owoc, orzechy
  •     Drugie śniadanie: kasza jęczmienna, tuńczyk z wody, warzywa, oliwa
  •     Posiłek przed treningowy: makaron durum, pierś z kurczaka, troszkę warzyw i oliwy
  •     Posiłek po treningowy: ryż biały, pierś z kurczaka
  •     Kolacja: chleb razowy, jajka na twardo, warzywa, pestki słonecznika, dyni
  •     Przed snem: twaróg, warzywa, oliwa

Jest to tylko wzorcowa dieta. Trzeba znacznie zmieniać produkty, na przykład między kasze, ryż i makaron, a także mięso, ryby oraz jajka https://pl.wikipedia.org/wiki/Frutarianizm. Do tego należy zwrócić uwagę na to, żeby wprost po treningu nie jeść tłuszczy i warzyw. Równocześnie trzeba pamiętać, że trzeba spożywać tylko zdrowe tłuszcze i rozkładać kwasy tłuszczowe 1/1/1 bądź 1/2/1 nasycone/jednonienasycone/wielonienasycone. Treningi na osiągnięcie masy mięśniowej rekomendowane są trzy w tygodniu, najlepiej w poniedziałki, środy i piątki pl.wikipedia.org.

Dodatkowo jeśli z jakiś powodów nie jest się w stanie skonsumować danego posiłku zawsze można wesprzeć się odżywką białkową, jaką trzeba przyjmować po treningu czy też przed snem. Trzeba pamiętać o tym, że bez dobrej ilości białka nigdy nie uzyska się stosownej masy mięśniowej, która się nam wymarzyła. Zarazem powinno się pamiętać też o tym, żeby nie przeholować z ową masą mięśniową, żeby ciało nie wyglądało absurdalnie, co jednocześnie odbija się też na zdrowiu oraz samopoczuciu jaki. Warto uprzednio skonsultować się z trenerem albo specjalistą dietetykiem, który doradzi jakie artykuły dokładnie powinno się spożywać, w jakich godzinach, jak zharmonizować to do całościowego trybu życia jaki się wiedzie. Dzięki temu nasz organizm będzie bezpieczny, a równocześnie będzie pracował na wyrzeźbienie porażającej masy mięśniowej o poprawnej ilości i kształcie, co będzie można obserwować po kilku miesiącach wykorzystywania diety i regularnych ćwiczeniach.

Rate this post